Reklamacija ili Vraćanje robe

Fotografije proizvoda su samo ilustrativne prirode, tako da ne moraju uvek i u svim detaljima odgovarati stvarnim proizvodima. S obzirom na mogućnost individualnog podešavanja monitora, te razlike u percepciji boje od strane ljudskog oka i slično ne možemo garantovati potpunu saglasnost boja naših proizvoda sa bojama kako ih korisnici vide na ekranu svog monitora. U takvim slučajevima reklamacija nije opravdana. Pravo na povrat odnosno reklamaciju kupac gubi i u slučajevima neovlašćene dorade proizvoda ili zahvata na proizvodu od strane treće neovlašćene osobe.

 

Ukoliko ste dobili proizvod koji niste naručili ili ste dobili proizvod sa greškom molimo vas da nas obavestite na e-mail adresuoffice@pneumaster.rs. Troškove povrata robe snosi prodavac isključivo u slučaju lošeg kvaliteta proizvoda, dok u ostalim slučajevima troškove povrata snosi kupac. Po prijemu robe PNEUMASTER DOO. će vratiti celokupan iznos novca ili će zameniti oštećeni proizvod.

 

Važno: proizvodi ne smeju biti korišćeni i moraju biti kompletni (kao u trenutku isporuke) te propraćeni originalnim dokumentima o kupovini (dostavnica, fiskalni račun). Takođe je potrebno poslati popunjene: Zahtev za otklanjanje nesaobraznosti/reklamacijaIzjava o odustanku od ugovora na daljinu ili ugovora koji se zaključuje izvan poslovnih prostorija o želji za odustajanjem od kupovine konkretnog proizvoda uz obavezno navođenje Vašeg JMBG (jedinstveni matični broj građana) iz lične karte. Ovo je potrebno da bi se uradio storno fiskalnog računa.

Povraćaj sredstava ćemo izvršiti u primerenom roku a najviše 30 dana od prijema UREDNO vraćenih proizvoda. Ukoliko se pak ne ispune svi gore navedeni uslovi, nećemo biti u mogućnosti da izvršimo povraćaj novca a proizvode ćemo vam ponovo dostaviti na vaš trošak.

 

Rok za povrat je 14 dana od dana prijema na adresu Vojvode Dobrnjca 26, 11000 Beograd.

Kupac ima pravo vratiti proizvod u sledećim slučajevima:

  • isporuka proizvoda koji nije naručen
  • isporuka oštećenih proizvoda, a oštećenja su nastala zbog loše manipulacije prilikom isporuke.

 

Reklamacije koje se šalju paketnom distribucijom moraju biti propisno zapakovane u kartonsku ambalažu. Sve reklamacije koje su neprikladno zapakovane i kod kojih je došlo do vidljivih mehaničkih oštećenja prilikom transporta neće biti preuzete nego će biti vraćene pošiljaocu.